سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار دوستانه مقابل قطر، هشداری جدی به ملی پوشان کشورمان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال ایران و قطر در حالی شب گذشته (دوشنبه) ۲ بر یک به سود شاگردان کی روش به پایان رسید که مهدی طارمی و سردار آزمون برای کشورمان گلزنی کردند و تک گل عنابی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال قطر) هم حسن الهیدوس، کاپیتان السد قطر به ثمر رساند.

ساعتی پیش، رسانه مطرح A. BOLA پرتغال با انتشار گزارشی در این‌باره نوشت: جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D. این رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و باید در نخستین مسابقه ۷ ژانویه (۱۷ دی) با یمن رو در رو شود. تیم ایران در آخرین بازی تدارکاتی اش با ۲ گل از سد قطر گذشت و شرایط خوبی دارد.

این رسانه در ادامه نوشت: البته مرد پرتغالی فوتبال ایران هشدار‌هایی به بازیکنان و فوتبال‌دوستان ایرانی داده است که همیشه اولین بازی در جام ملت‌ها، دیدار سختی خواهد بود و نباید کشور‌هایی که به جام ملت‌های آسیا رسیده اند را دست کم گرفت. ایران ۳ دوره قهرمان جام ملت‌ها شده است و تلاش می‌کند تا بازهم به رده نخست برسد. هیچگاه تیم آسانی در مسابقه‌ای وجود ندارد و باید در این رقابت‌ها با تمام قوا تلاش کرد.

A. BOLA پرتغال در پایان درباره برنامه بازی‌های شاگردان کی روش نوشت: ایران پس از تقابل با یمن در ۷ ژانویه، به ترتیب ۱۲ و ۱۵ ژانویه با ویتنام و عراق دیدار می‌کند. این تیم در گروه D. حضور دارد.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ایران، کی‌روش و دستیارانش را سورپرایز کردند

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مشخص شد

کی‌روش: مقابل قطر جنگیدیم/ برای ایران یک پیروزی معتبر بدست آوردیم


انتهای پیام/

گزارش رسانه پرتغالی درباره تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار