مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان از امروز تا ۱۵ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور شرکت‌هایی در بخش‌های کامپیوتر، تلفن همراه، ماشین‌های اداری و شهر هوشمند برگزار و آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز عرضه می‌شود.

‌محمدحسین زارع مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گفت: سیزدهمین نمایشگاه فناور‌ی اطلاعات و ارتباطات از امروز تا ١٥ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ١٥ تا ٢١ هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

زارع با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دستگاه‌های اجرایی استان جهت نمایش خدمات الکترونیک خود به مردم است، ادامه داد: هر ساله در نمایشگاه کامیتکس شرکت‌های خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات جدیدترین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را عرضه می‌کنند و حضور استارت آپ‌های حوزه IT از ویژگی‌های بارز نمایشگاه سالجاری است.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر شرکت‌های خصوصی و استارت آپ ها، تعدادی از ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این نمایشگاه حضور می‌یابند تا خدمات الکترونیکی خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهند.

زارع تصریح کرد: استانداری یزد نیز ضمن حمایت از برگزارکنندگان نمایشگاه و ترغیب ادارات به مشارکت و راه اندازی زون دولت الکترونیک، خدماتی را که از طریق اینترنت مردم می‌توانند دریافت نمایند در نمایشگاه ارائه می‌کند.

همچنین مهدی پیشکوهی پور مدیر روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان از حضور شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، باشگاه مشتریان پیشگامان، سامانه خرید آنلاین میوه و مرکز شتاب دهنده پیشگامان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد خبرداد و گفت: رونمایی از تلفن ثابت پیشگامان یکی از برنامه‌های شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ ا

گشایش نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات از امروز در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار