سوزوکی درصدد است تا به زودی نسل جدیدی از خودروهای خانواده محبوب جیمنی با نام جیمنی ولد را تولید کند.

جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویری از نمونه اولیه و تبلیغاتی نسل جدید خودرو جیمنی سوزوکی با نام جیمنی ولد - Jimny Wald موجب واکنش‌هایی مشتاقانه از سوی طرفداران سوزوکی شد.

مراحل ساخت و تولید خودرو جدید جیمنی احتمالا تا تابستان سال آینده تکمیل می‌شود و مشتقان این خودرو جذاب سوزوکی باید تا آن زمان منتظر بمانند. بعضی از شرکت‌های فروش خودرو، این عضو کوچک سوزوکی را با لندروور دیفندر (Land Rover Defender) و مرسدس بنز کلاس جی (Mercedes-Benz G-Class) مقایسه می‌کنند.

مطمئنا هرگونه تغییر در طراحی خودرو جدید سوزوکی موجب افزایش زیبایی و در نتیجه جلب توجه بیشتر مشتریان می‌شود. طراحان سوزوکی در حال حاضر تمرکز خود را بر روی طراحی بدنه جیمنی ولد معطوف ساخته‌اند و با دقت جزییات بدنه را طراحی و تولید می‌کنند. جلو پنجره مشبک با طراحی جالب، چراغ‌های LED DLR در سپر جلو و چراغ‌های سقفی جدید از جمله مشخصات جذابی است که در آینده‌ای نزدیک روی نمونه اصلی خودرو به کارگیری می‌شود.

به نظر می‌رسد خودروساز ژاپنی در نظر دارد ارتفاع جیمنی ولد را بالاتر ببرد و رینگ‌ و لاستیک‌های مناسب برای سفرهای آف‌رود روی این خودرو نصب کند. باید منتظر ماند و دید سوزوکی با ارتقا سیستم‌های گذشته خانواده جیمنی در خودرو جیمنی ولد می‌تواند با خودروهای پرطرفدار و قدرتمند مرسدس بنز سری جی به رقابت بپردازد یا خیر؟

سوزوکی هنوز قیمت و مشخصات فنی این خودرو را اعلام نکرده است ولی به زودی ماکت این خودرو در ژاپن عرضه می‌شود که تا حدودی می‌تواند بیانگر جزییات بدنه جیمنی ولد باشد. سوزوکی با تولید این خودرو به دنبال کسب سهم مناسبی از بازار خودرو‌های آف‌رود در سراسر جهان است.

البته با وجود رقبای سرسخت آمریکایی باید دید سوزوکی چه تدابیری را برای افزایش کیفیت و کارایی جیمنی ولد اندیشیده است تا عاشقان سفرهای خارج شهری را به استفاه از این خودرو ترغیب کند.

جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویر

جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویر

جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویر

جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویر

جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویر


بیشتر بخوانید: رولوشن، خودروی سوپر اسپرت شرکت رادیکال معرفی شد+ تصاویر


انتهای پیام/

سوزوکی در تلاش برای معرفی خودرویی جدید از خانواده جیمنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.