استاندار کرمان گفت: اشتغال، رفع فقر و محرومیت، تامین آب و توجه به مسائل فرهنگی جزو اولویت های استان کرمان است

اشتغال، رفع فقر و محرومیت در اولویت‌ برنامه‌ها قرار داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت : در بحث اجرا و حل مشکلات مردم، مسائل سیاسی را وارد نمی‌کنیم ،اینکه حضرتعالی معتدل فکر کرده و اهل تعامل هستید ، امیدواریم با کمک شما بتوانیم برنامه های استان را به خوبی پیش ببریم.

استاندار کرمان ،با اشاره به اینکه استان کرمان به خاطر جو سیاسی غالب نتوانسته پیشرفت های خوبی داشته باشد، افزود: مشی بنده بر این است که در بحث اجرا و حل مشکلات مردم مسائل سیاسی را وارد نکنیم و هر کس در فعالیت های اجرایی کاری از دستش بربیاید از هر گروهی باشد استقبال می کنیم. به شرط اینکه این افراد هم مسائل سیاسی را دخالت درکار اجرایی ندهند و در این صورت فکر می کنم بتوانیم به خوبی کار را در استان پیش ببریم.

فدایی درباره فعالیت معین های اقتصادی استان کرمان بیان کرد: قرار شد معین ها برنامه سه ساله به ما ارائه کنند و بعضا ارائه شده و برخی آنگونه که توقع است، فعال نیستند و قرار است جلسه ای برگزار و تکلیف را روشن کنند که اگر کار نمی کنند، معین های دیگری جایگزین شوند.

ی تصریح کرد: بنگاه های بزرگی در استان کرمان داریم که اگر سود این واحدها در استان سرمایه گذاری شود، به توسعه استان کمک می کند.

استاندار کرمان گفت: نظارت ائمه جمعه به تبعیت از جنابعالی را قبول داریم و درخواست این است که اشکالات را ابتدا به بنده انعکاس دهند و در صورتی که رفع نشد، از طرُق دیگر پیگیری شود و بهتر از مسائل بین خود حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به خاطر جو سیاسی غالب نتوانسته پیشرفت های خوبی داشته باشد، افزود: مشی بنده بر این است که در بحث اجرا و حل مشکلات مردم مسائل سیاسی را وارد نکنیم و هر کس در فعالیت های اجرایی کاری از دستش بربیاید از هر گروهی باشد استقبال می کنیم. به شرط اینکه این افراد هم مسائل سیاسی را دخالت درکار اجرایی ندهند و در این صورت فکر می کنم بتوانیم به خوبی کار را در استان پیش ببریم.

فدائی گفت : اشتغال، رفع فقر و محرومیت، تامین آب و توجه به مسائل فرهنگی جزو اولویت های استان کرمان است و در مسائل فرهنگی باید خیلی در استان کار کنیم و نیازمند کمک جنابعالی هستیم که مسائل فرهنگی گاهی زیربنای بخش های دیگر است.

انتهای پیام/س

 

از نظارت نماینده ولی فقیه بر کارهای اداری استان استقبال میکنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار