رییس کل دادگستری استان کرمان گفت : نخبگان جامعه سربازان مقابله با فتنه هستند که می توانند مسیر درست و راه نجات را نشان دهند.

نخبگان جامعه سربازان مقابله با فتنه هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یدالله موح رییس کل دادگستری استان کرمان  در مراسمی که با حضور کارکنان اداری و قضایی در دادگستری استان کرمان برگزار شد به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت : اگر بخواهیم مروری بر ریشه ی این وقایع و تحولات داشته باشیم باید به ریشه های انقلاب اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی ایران توجه کنیم و ببینیم این اتفاقات به چه دیل رخ داده است.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با بیان اینکه این انقلاب از جهات مختلف با انقلاب های قرون اخیر متفاوت بود، افزود : ویژگی برجسته اش این بود که ایدئولوژی حاکم بر این انقلاب دینی ، اسلامی و ولایتمداری این انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اواخر قرن بیستم میلادی پدیده ی شگفت انگیزی بود که در خاورمیانه رخ داد، افزود : در آن مقطع از زمان دنیا به دو پایگاه و بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و در واقع نظام سیاسی استکباری سوسیالیست ، لیبرالیسم و سرمایه داری دنیا را به دو قسمت تقسیم کرده بودند و تنها خصیصه مشترک این دو نظام استکباری دین ستیزی و دین زدایی از جهان بود و با قاطعیت دین را مایه رخوت و مانع حرکت معرفی می کردند که در چنین شرایط و فضایی و در گوشه ای از جهان ، انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک قدرت نوظهور شکل گرفت که دنیا را متحیر و همه ی آن حرف ها، ایده ها و نظریات را باطل کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود : اما رهبری فقیه ، عالم و اسلام شناس و ملت ایران براساس معیار و اندیشه ها و ارزش های دینی حرکتی را آغاز کردند و انقلابی شکل گرفت که به دنیا نشان داد نه تنها دین سبب رخوت نمی شود بلکه تنها حرکت نجات بخش و رهایی از ظلم و ستم و سیطره حرکت دین است.

این مقام ارشد قضایی در استان با بیان اینکه بلوک های شرق و غرب هرگز این انقلاب و نظام را برنمی تابند چراکه این انقلاب اهداف استکباری آنان را با مخاطره مواجه می سازد، گفت : انقلاب ثابت کرد که همه ی ایده پردازی ها و حرف های تئوریسین های غربی از اساس باطل است و این نظام و انقلاب با این ماهیت باید دشمنان زیادی داشته باشد چون بیداری اسلامی ، ظلم ستیزی و حمایت از امت ها و حرکت های جهادی در هر نقطه از جهان آینده ای است که این نظام ترسیم کرده است.

موحد با اشاره به اینکه دشمنان جنگ های سخت و نرم متعددی را علیه ملت ایران و اهداف نظام به راه انداختند ، افزود : شبکه های مختلف ماهواره ای شبانه روز هزینه ی بسیار زیادی را برای تبلیغات حرفه ای برای به زانو درآوردن این نظام ، انقلاب و کشور خرج کرده و از هر فرصتی استفاده می کنند اما سوال اینجاست این همه هزینه برای چیست ؟ مگر این انقلاب چه می خواهد ؟ از سوی این نظام چه خطری آنان را تهدید می کند؟

وی با بیان اینکه دشمن هیچ زمان دست از دشمنی با این انقلاب بر نخواهد داشت ، گفت : انتخابات سال 88 برای دشمنان زمینه ای در داخل رافراهم کرد و بر طبل تقلب انتخاباتی کوبیدند وفضا را در داخل مهیا کردند و معاندین داخلی تجمع کرده تمام رسانه های استکباری با تمام تجهیزات سعی کردند در کشور فضای فتنه شکل دهند وفضا را غبار آلود کرده و ملت را گمراه کنند و گذشته افتخار آمیز انقلاب را زیر سوال ببرند.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود : تا این انقلاب با این وضعیت وجود داشته باشد دشمن به شکل های مختلف ظاهر می شود و هر کجا میدان را مناسب ببیند خود را نشان می دهد .

این مقام ارشد قضایی در استان با بیان این مطلب که ملتی که بتواند در هر مقطع دشمن و توطئه های دشمن را بشناسد بصیر است ،گفت : با وجود تمام توطئه های دشمن ، بصیرت ملت ایران و رهبری عالم سبب شد بر این توطئه ها پیروز شویم و ملت ایران در حماسه 9 دی بار دیگر حضور یافتند و با آرمان های امام ،مقام معظم رهبری و شهدا میثاق مجدد بستند.


انتهای پیام/س

 

دشمن هیچ زمان دست از دشمنی با این انقلاب بر نخواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار