مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری از ساماندهی کارگاه های موزاییک سازی خیابان شهیدان با احداث کلینیک و نمایشگاه محصولات ساختمانی خبر داد.

محمد مجیری مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،با اشاره به اقدامات اخیر این سازمان گفت: سازمان مشاغل شهری با همکاری شهرداری منطقه ۲، تصمیم بر سامان دهی وضعیت موزاییک سازی‌ها در خیابان شهیدان گرفته اند و براین اساس تشکیل کارگروهی را در دست انجام داریم.
 
وی ادامه داد: در نظر داریم با آزاد سازی ۱۸ هکتار از این منطقه که کارگاه‌های موزاییک سازی فعالیت دارند، این مشاغل را به خارج شهر انتقال دهیم و کلینیک و نمایشگاه محصولات ساختمانی راه اندازی کنیم.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری با اشاره به رکود بازار و مغازه‌های میدان علی (ع) عنوان کرد: این واحد‌های تجاری به فروش رفته، ولی به دلیل رونق نداشتن کسب و کار در این میدان، مالکان هنوز مستقر نشده اند.

وی اضافه کرد: بایداقدامی در زمینه‌ رونق کسب و کار طلا و افزایش حضور مردم در این بازار که منجر به افزایش فعالیت اقتصادی می‌شود، صورت گیرد و با اتحادیه صنف طلا صحبت‌هایی صورت گرفته تا در این بازار مستقر شوند.

مجیری به مشکل ترافیک خودرو‌های نمایشگاه در خیابان چمران و ایجاد مزاحمت برای سایر مشاغل تصریح کرد: با همکاری سازمان مشاغل شهری و شهرداری منطقه ۱۲، قرار است زمینی با همکاری بخش خصوصی به نمایشگاه‌های خودرو اختصاص یابد و تمامی این واحد صنفی نقل مکان کرده تا بار ترافیکی این منطقه کاهش یابد.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری ضمن یادآوری وجود نخاله‌های جنب بازار بعثت و وجود آلودگی و ایجاد مزاحمت برای همشهریان منطقه ۱۴ بیان داشت: جمع‌آوری این نخاله‌ها و انتقال به گردنه زینل، بعد از ۱۵ سال با همکاری این سازمان، شهرداری منطقه ۱۴ و سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان انجام گرفت که منجر به رضایت مردم این منطقه شده است.

انتهای پیام /س

وضعیت مشاغل شهری در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.