جلسه چگونگی راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار مناطق عشایری استان فارس بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان محروم عشایری با محوریت ترویج مطالعه،کتاب‌خوانی و توجه به برنامه‌های جذاب و تمرین خوب زندگی کردن، ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به جامعه عشایری، تقویت و تجهیز منابع کتابخانه‌ای تشکیل شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد کانون بیان کرد: تاکنون در کتابخانه سیار روستایی کانون شهر‌های نی‌ریز، داراب و فسا  به جامعه عشایری خدمت رسانی شده است.

مدیر کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان فارس تصریح کرد: با اشاره به بند ح ماده ۶۳ قانون برنامه ششم توسعه دولت موظف شد، اعتبار و منابع لازم را برای ترویج ارزش‌های ایرانی اسلامی، گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش در مناطق محروم روستایی، مناطق عشایری و مرزی در اختیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قرار دهد.

افتخاری افزود: با هماهنگی سازمان مدیریت برنامه و اداره کل امور عشایر در صورت اختیار گرفتن اعتبار و منابع، فعالیت‌ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ عشایری استان فارس گسترش می‌یابد.
انتهای پیام/ت

بررسی راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار عشایری در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار