قوی‌ترین نسخه مرسدس GLE63 کوپه توسط شرکت تیونینگ اتو‌داینامیک عرضه می‌شود.

غول مرسدس‌بنز نیرومند‌تر از یک سوپر‌اسپرت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس GLE کوپه، اولین شاسی‌بلند کوپه اسپرت این شرکت به شمار می‌رود که برای رقابت با ب‌ام‌و ایکس۶ - BMV X6 تولید شد. این شاسی‌بلند فول‌سایز که با طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های مختلف عرضه می‌شود، در قوی‌ترین نسخه کارخانه با نام GLE63 S توان تولید ۵۸۵ اسب‌بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتن‌متر را داراست و با ثبت شتاب صفر تا صد ۴.۲ ثانیه‌ای به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت دست می‌‎یابد.

حال شرکت تیونینگ اتو‌داینامیک به این اعداد و ارقام بسنده نکرده و GLE63 S را مورد ارتقاء قرار داده است. تغییرات عمده شامل ارتقاء برنامه ECU موتور، استفاده از توربوشارژر‌های بزرگتر و سیستم اگزوز جدید و اسپرت می‌شود که بر روی همان موتور ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر V شکل اعمال شده که نتیجه آن دست‌یابی به توان خارق‌العاده ۷۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱۱۸۱ نیوتن متر است. اعدادی که بالا‌تر از قوی‌ترین محصول لامبورگینی به شمار می‎‎رود، با بهره‌گیری از این پیشرانه توانمند، GLE63 S ارتقاء یافته در مدت زمان ۳.۲ ثانیه به مرز سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز عدد ۳۳۶ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند.

در کنار تغییرات عمده در بخش فنی خودرو، از تغییرات ظاهری نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. این خودرو که مجهز به کیت بدنه کاملاً جدید شده، در نگاه اول نمایی عضلانی و خشن‌تر از نسخه عادی GLE63 به نمایش می‌گذارد. استفاده از رینگ‌های عظیم ۲۳ اینچی شرکت وُسِن با تایر‌های ۲۹۵/۳۵ در جلو و ۳۳۵/۳۰ در عقب نیز به تکمیل این تصویر کمک می‌کند. سیستم تعلیق خودرو نیز با نمونه تولیدی شرکت برابوس به طور کامل تعویض شده است.

معرفی این نسخه ارتقاءیافته از GLE کوپه درحالیست که شرکت مرسدس‌بنز به‌زودی نسل جدید این خودرو را تولید و معرفی می‌کند. نسل جدید GLE کوپه با وقفه‌ای کوتاه پس از عرضه نسخه عادی GLE به همراه طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی عرضه می‌کند.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Mercedes Benz GLE63 S Coupe را مشاهده می‌کنید.

غول مرسدس‌بنز نیرومند‌تر از یک سوپر‌اسپرت +تصاویر

غول مرسدس‌بنز نیرومند‌تر از یک سوپر‌اسپرت +تصاویر

غول مرسدس‌بنز نیرومند‌تر از یک سوپر‌اسپرت +تصاویر

غول مرسدس‌بنز نیرومند‌تر از یک سوپر‌اسپرت +تصاویر

غول مرسدس‌بنز نیرومند‌تر از یک سوپر‌اسپرت +تصاویر


بیشتر بخوانید: مرسدس G350d خودرویی قدرتمند، پیشرفته و زیبا +تصاویر 


انتهای پیام/

مرسدس‌بنز GLE63 S کوپه تیونینگ اتو‌داینامیک

برچسب ها: فناوری ، تیونینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار