مسئول رئیس بسیج سازندگی از انعقاد قرارداد سازمان بسیج سازندگی و جهاد دانشگاهی استان جهت توسعه اقتصادی در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ اکبری رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مفاد این تفام نامه براساس اهدافی که برنامه ششم توسعه درزمینه تدوین سند توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی دنبال می کند کمک به تدوین  طرح، انجام مطالعات میدانی و احصا اطلاعات توسط بسیج سازندگی   برای تدوین سند توسعه اقتصادی و اشتغال زایی 109 روستای استان است.

هنری مسئول بسیج سازندگی با بیان که انعقاد این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت بسیج و سپاه و باتوجه به  اجرای طرح های مشابه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان است افزود:همچنین حضور میدانی جهادگران و تسهیل گران سازمان بسیج سازندگی درارتباط مداوم با کف روستاها و شبکه عظیم نیوهای بسیج درجای جای استان انجام شد.

وی گفت: اجرای بخش نظر سنجی مربوط به طرح از اهالی روستاهای مدنظر، برگزاری نشست های همگانی در روستاها، تکمیل فرم های اطلاعات روستا، پرسش نامه های خانوار، ظرفیت های اقتصادی روستا و همه امورمیدانی کار توسط بسیج سازندگی و با کمک تسهیل گران و جهادگران و رهبران اشتغال انجام می شود.

هنری با بیان اینکه باید یکی از دغدغه های سازمان بسیج سازندگی تهیه و تدوین سند توسعه واقعی و عملیاتی مبتنی بر کف میدان دانست افزود: با این تفاهم نامه ای که بین جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی منعقد شد به طور حتم سند عملیاتی توسعه اقتصادی و اشتغال زایی استان آن هم با احصا دقیق آمار و اطلاعات ازروستا های مدنظر این تهیه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به تایید مدل تهیه طرح های مربوط به دهستان های قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به لحاظ علمی و عملی، بسیج سازندگی استان آمادگی تهیه و تدیون کامل طرح را در سال جدید دارد.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.