مشاور سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور در نوبت بهمن ماه ۹۷ بیش از ۲۰ هزار نفر است.

بیش از 20 هزار نفر ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 97حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ اظهار کرد: بر اساس ضوابط تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ نفر در دوره فراگیر کارشناسی ارشد بهمن ماه ۹۷ دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۶۶ نفر زن و ۲۴ هزار و ۵۵۰ نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: از تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت نام کننده ۴۷ هزار و ۹۶۰ نفر در گروه علوم انسانی، ۹۸۴ نفر در گروه علوم پایه، ۲ هزار و ۶۰۵ نفر در گروه فنی و مهندسی، ۱۵۶ نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و هزار و ۱۱ نفر در گروه هنر ثبت نام کرده‌اند.

مشاور سازمان سنجش ادامه داد: آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در روز صبح جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ در ۵ گروه آموزشی، ۱۴۱ کد رشته امتحانی، ۹۴ حوزه و در ۸۱ شهرستان کشور با کیفیت مطلوب و امنیت کامل برگزار شد.

وی افزود: از تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت نام کننده ۳۹ هزار و ۷۶ نفر در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۳ هزار و ۶۴۰ داوطلب غایب بودند که از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر تعداد ۲۱ هزار و ۷۲۴ نفر زن و ۱۷ هزار و ۶۰۶ نفر مرد بودند.

توکلی تأکید کرد: ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تعداد ۲۰ هزار و ۶۱۱ نفر است و بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی قبول شدگان از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات دانشگاه فراگیر پیام نور ۹۷

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار