مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی گفت: مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار دارد و مشکل جدی خانواده‌های کمیته امداد استان مسکن است.


مهمترین مشکل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امدادخراسان رضوی مسکن است/اشتغالزایی در شرایط فعلی از اهمیت بسیار بالای برخوردار استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی صبح پنج شنبه در سفر به کاشمر در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار دارد و مشکل جدی خانواده‌های کمیته امداد مسکن است، اگر زمین برای ساخت مسکن مددجویان تامین شود کمیته امداد آمادگی دارد تا خانه برای مددجویان بسازد و به آن‌ها تحویل دهد.

وی تصریح کرد: اشتغالزایی در شرایط فعلی از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و در کاشمر نیز باید این توجه صورت پذیرد و خوشبختانه بانک‌ها همکاری‌های خوبی کردند، اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی گفت: حامیان در حوزه اکرام ایتام و رسیدگی به امور آن‌ها از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار هستند و فرمانداری شهرستان‌ها نیز می‌توانند در حق این فرزندان پدری کند و با حامی یابی می‌توان بسیاری از مشکلات خاص و نیاز‌های خانواده‌های یتیم را مرتفع کرد.

آسوده با تاکید بر دوری این نهاد از هرگونه فعالیت‌های جناحی، سیاسی و سیاست زدگی افزود: کمیته امداد فراجناحی اقدام می‌کند و خدمت برای بهترین بندگان خدا باید دور از اینگونه مسائل باشد، چون هدف فقط خدمت به جامعه هدف است.

وی تصریح کرد:خوشبختانه درحال حاضر پشت نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و وام کارگشایی نداریم و زیبنده خراسان رضوی نیست در جوار بارگاه مقدس رضوی در نوبت خدمات و کمک وحمایت وجود داشته باشد.

مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی گفت: کمیته امداد به دنبال انجام کار خیر توسط مردم برای مردم است و در این راستا راه اندازی مراکز نیکوکاری در محلات با محوریت مساجد و معتمدین در حال انجام است که در این طرح کمیته امداد نقش نظارتی دارد.

آسوده افزود: در کمیته امداد شورای مشورتی با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت را بمنظور همکفری وهم اندیشی ایجاد کرده ایم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

کمیته امداد فراجناحی اقدام می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.