معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اقدامات قوه قضاییه در جهت تامین امنیت سرمایه گذاری مشروع، رفع موانع تولید و اشتغال، بسیار مطلوب بوده و همواره در کنار دولت برای یاری صنعتگران حضور دارند.

دستگاه قضایی امنیت اقتصادی را برای واحد‌های صنعتی ایجاد کرده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،  محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار با تقدیر از رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با حمایت از سرمایه گذاران مشروع و رفع موانع و مسائل صنعتگران و کارآفرینان، نقش مهمی را در توسعه اقتصادی واحد‌های صنعتی انجام داده و امنیت اقتصادی را برای آن‌ها بوجود آورده است.

وی افزود: بدون تردید قوه قضاییه در حوزه صنعت کشور محیطی امن برای فعالیت اقتصادی واحد‌های صنعتی و تولیدی فراهم کرده و نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه اقتصادی صنعتگران داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با قدردانی از اقدامات مطلوب رئیس دادگستری خراسان رضوی و دستگاه قضایی در راستای حمایت‌های قضایی از واحد‌های صنعتی و تولیدی تصریح کرد: اقدامات انجام شده قوه قضاییه در جهت تامین امنیت سرمایه گذاری مشروع، رفع موانع تولید و اشتغال یاری گر صنعتگران است.

صالحی نیا با اشاره به شاخص‌های فناوری تحقیقی، توسعه و خلق ایده در کشور، اظهار داشت: واحد‌های صنعتی باید به توسعه بخش‌های مختلف صنایع در نقاط گوناگون که از تکمیل زنجیره تامین، آغاز و در زمینه‌های صنایع لوازم خانگی، دارویی، غذایی، تولید مواد معدنی، فولاد، خودورسازی، قطعه سازی، نساجی ادامه یافته، توجه کرده و با نوآوری به شاخصه‌های فناورانه، خود را نزدیک کنند.

وی افزود: ظرفیت‌ها زمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که سطح انبوه سازی و تجاری سازی در مکانیسم اقتصادی شکل بگیرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: موضوعی که اهمیت دارد این بوده که زنجیره را شناسایی کنیم و با مشترک سازی، ساختار آن را در اولویت قراردهیم، همانگونه که با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، توسعه داشته و تا اندازه مطلوب زنجیره تکمیل شده است.


انتهای پیام// ز. م


تقدیراز اقدامات قوه قضاییه در راستای تامین امنیت اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار