ملی پوشان فوتبال کشورمان تمریناتشان را در مجموعه کریکت ابوظبی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه ۱۱ دی برای حضوری قدرتمندانه در جام ملت های آسیا به امارات آمد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان که در هتل روتانا پارک ابوظبی اقامت دارند، تمریناتشان را در مجموعه کریکت ابوظبی (شیخ زاید) برگزار می کنند.

مجموعه کریکت ابوظبی می ۲۰۰۴ و با هزینه ۲۳ میلیون دلاری در حاشیه یکی از اتوبان های ابوظبی تاسیس شد و نخستین مسابقه ای هم که در آن برگزار شد به دیدار تیم های کریکت اسکاتلند و کنیا باز می گردد. این مجموعه ۲۰ هزار نفری قابلیت برگزاری رقابت های فوتبال را نیز دارد، اما بیشتر از اینکه ورزشگاه کریکت ابوظبی برای مهیج ترین رشته ورزشی جهان استفاده شود، پنج زمین فوتبالی که اطراف آن قرار دارند برای تمرین تیم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

برگزاری تمرینات مدعیان قهرمانی آسیا در حاشیه اتوبان‌های ابوظبی/ شاگردان کی روش همسایه یوونتوس شدند

نکته جالب توجه درباره مجموعه کریکت ابوظبی این است که تمرینات تیم های مدرسه فوتبال یوونتوس ایتالیا (شعبه ابوظبی) در زمین های این مجموعه برگزار می شود.

برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا در کشور امارات سبب شده این روزها فوتبال در مجموعه کریکت رنگ و بوی جدی تری بگیرد و چهار تیم شرکت کننده در این رقابت ها تمرینانشان را در این مجموعه برگزار کنند.

زمین شماره یک مجموعه کریکت به تیم ملی هند تعلق دارد و مهاراجه ها که یکی از سرشناس ترین تیم های جهان در این رشته هستند، تمرینات تیم فوتبال خود را در زمین شماره یک برگزار می کنند و اماراتی ها با این کار قصد دارند از علاقه مردم هند به کریکت قدردانی کنند.

برگزاری تمرینات مدعیان قهرمانی آسیا در حاشیه اتوبان‌های ابوظبی/ شاگردان کی روش همسایه یوونتوس شدند

تیم ملی فوتبال فیلیپین هم تمرینات خود را در زمین شماره ۲ انجام می دهد، اما شاگردان هاجیمه موریاسو در تیم ملی ژاپن به شکل ویژه ای در این مجموعه حضور یافته اند.

سامورایی ها برای لو نرفتن تدابیر تاکتیکی سرمربی خود اجازه نمی دهند خبرنگاران رسانه های دیگری جز رسانه های این کشور به محل تمرینات ژاپن که نسبت به زمین تمرینی ایران، فیلیپین و هند تا حدی فاصله دارد بروند. این تیم برای افزایش شرایط امنیتی محل تمرین خود حتی از در اختیار گرفتن آمبولانسی که AFC در زمان برگزاری تمرینات تیم های حاضر در جام ملت های آسیا در اختیار آنها قرار می دهد هم خودداری کرده است تا مبادا از این طریق اطلاعاتش در دسترس تیم های دیگر قرار بگیرد.

برگزاری تمرینات مدعیان قهرمانی آسیا در حاشیه اتوبان‌های ابوظبی/ شاگردان کی روش همسایه یوونتوس شدند

تمرین تیم ملی ایران هم در زمین شماره ۳ این مجموعه برگزار می شود، اما تمام تیم ها یک روز پیش از برگزاری دیدارهایشان تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی ها انجام می دهند.

البته با نظر مربیانی مانند کارلوس کی روش، استفان کنستانتین و اسون گوران اریکسون برای اینکه تمرینات تیم هایشان مورد رصد مربیان و جاسوس های حریفان قرار نگیرد، دور زمین تمرین تیم های ایران، فلسطین و هند را با پارچه مشکی پوشانده اند.


بیشتر بخوانید:

کی روش: با آمادگی کامل به مصاف یمن می رویم/ باید قدم‌های محکمی برداریم تا مسیر طولانی را بپیماییم

آرامش تیم ملی فوتبال در معرض خطر

گزارش تمرین شاگردان کی روش در مجموعه کریکت ابوظبی + تصاویر


انتهای پیام/

با محل تمرین شاگردان کی روش در ابوظبی بیشتر آشنا شوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار