وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد:

صنایع دستی می‌تواند اشتغال پرسودی در کشور ایجاد کند/نباید از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها غافل شویم

صنایع دستی می‌تواند اشتغال پرسودی در کشور ایجاد کند/نباید از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها غافل شویموزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:صنایع دستی از جمله مواردی است که زمینه ایجاد اشتغال بسیار دارد و زمینه سودآوری خوبی هم برای فعالان این عرصه فراهم می‌کند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد گفت: یکی از نکات مهمی که بایدمورد توجه مدیران قرار گیرد این است که باید افراد امیدوار، کاربلد، جوان، با انگیزه و تحصیلکرده در کنار آن‌ها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه منابع مختلف از جمله بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، صندوق روستایی عشایری را در اختیار دارد وبا تکیه بر همین منابع می‌توان در عرصه ایجاد اشتغال به صورت فعال وارد شد.

وزیر کار گفت: صنایع دستی از جمله مواردی است که زمینه ایجاد اشتغال بسیار دارد و زمینه سودآوری خوبی هم برای فعالان این عرصه فراهم می‌کند لذا نباید از این ظرفیت‌ها که در همه استان‌ها وجود دارد غافل شویم.

شریعتمداری افزود: جذب سرمایه نیاز به مقدماتی دارد که اگر به آن‌ها توجه کنیم می‌توانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: روش‌های جدید ایجاد اشتغال نشان می‌دهد غیر از اتکا به منابع سرمایه، با بکارگیری دیگر روش‌ها و تحریک منابع محلی نیز می‌توان به اشتغال دست یافت و این موضوع در کشور‌های دیگر هم پذیرفته شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

صنایع دستی زمینه ایجاد اشتغال بسیار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.