با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

آغاز عملیات اجرائی ناحیه صنعتی نوده انقلاب

عملیات اجرائی ناحیه صنعتی نوده انقلاب با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

آغاز عملیات اجرائی ناحیه صنعتی نوده انقلاببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عملیات اجرائی ناحیه صنعتی نوده انقلاب با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آیین این مراسم، اظهار کرد: با راه اندازی این ناحیه صنعتی در آینده‌ای نزدیک، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که تمایل به ایجاد واحد صنعتی در این ناحیه را دارند به خصوص مردم بومی منطقه، فراهم خواهد شد.

وی افزود: برای احداث این ناحیه صنعتی مطالعه و مکان یابی آن پس از مطالعات دقیق انجام شده و از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه‌های مختلف بررسی و اقدامات آن صورت پذیرفته است.

صالحی نیا ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم ما در ایجاد شهرک‌هاو نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مسائل محیط زیستی بوده و تمام موارد در این زمینه برای حفظ و ارتقا آن انجام شده، زیرا که توسعه صنعت با رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر است.

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی دولت، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته بوده که خوشبختانه با پیش بینی استقرار ۸۰ طرح صنعتی و اشتغال ۸۰۰ نفر، این ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.
 
 
انتهای پیام//ف.ح
 

توسعه نواحی صنعتی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.