نخسین اردوی آماده سازی تیم ملی کشنی فرنگی بزرگسالان زیر نظر محمد بنا در خانه کشتی درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره تمرینات فرنگی کاران اظهار داشت: اولین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از روز چهارشنبه (12 دی ماه) در خانه کشتی عبداله موحد تهران آغاز شده و فرنگی کاران در ادامه تمرینات خود صبح امروز (جمعه) تمرین ترکیبی خاک و سرپا را در دستور کار داشتند و عصر امروز نیز تمرین کشتی خواهند داشت.

او افزود: فرنگی کاران پس از تمرین صبحگاهی فردا (شنبه) استراحت می کنند تا برای نوبت عصر تمریناتشان را با وزنه تمرین ادامه دهند.

جعفری خاطرنشان مرد: این مرحله از تمرینات فرنگی کاران تا روز 21 دی ماه ادامه خواهد داشت و با اعلام محمد بنا تا زمان اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به مسابقات قهرمانی آسیا که روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 در شهر ژیان چین برگزار می شود، بچه ها 7 مرحله اردو را در دستور کار خود دارند.

گفتنی است پس از برگزاری مرحله اول رقابت های انتخابی که 5 تا 7 دی ماه برگزار شد ، کادر فنی در هر وزن 6 کشتی گیر را برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی که روزهای 4 و 5 بهمن ماه در اندیمشک برگزار می شود، انتخاب و معرفی کرده است.

همچنین با تصمیم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور در دو تورنمنت بین المللی کرواسی و مجارستان نیز برای فرنگی کاران برنامه ریزی شده که در مورد نفرات اعزامی شرایط اردویی ملی پوشان مد نظر قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در خانه کشتی


انتهای پیام/

تمرین کشتی در دستور کار فرنگی کاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار