سرهنگ اصحابی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ی مرکزی شهرستان رشت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت که پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه در مصلای رشت برگزار شد، با  قدردانی از خدمات دوساله سرهنگ مصطفی پور ، سرهنگ اصحابی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت : ماموریت سپاه پاسداران براساس منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، صیانت از آرمان ‌های والای انقلاب در بستر نفی سلطه پذیری و بی عدالتی است.

سردار عبدالله پور افزود: سپاه در قبال همه کاستی های و مشکلات اقتصادی - معیشتی ، هجمه های فرهنگی - رسانه ای و بروز هرگونه انحراف در مسیر متعالی انقلاب مسئول است و اجازه نمی دهد روند مقابله با استکبار و ظلم ستیزی خدشه دار شود.

وی ورود سپاه قدس گیلان را در قالب ساماندهی نیروهای مخلص بسیجی برای ساخت هزار واحد مسکن محرومان در مناطق روستایی استان را در همین راستا تحلیل کرد و افزود: مقدمات ساخت هزار واحد دوم نیز فراهم شده و به حول و قوه الهی و با اتکاء به مردم خیر و نوعدوست استان این روند تا خانه دار شدن تمامی محرومان بی مسکن مناطق روستایی گیلان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/اص

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت

برچسب ها: سپاه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.