مسئولان اماراتی به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا بدقولی زیادی نسبت به ملی پوشان فوتبال ایران انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران باید ۳ روز دیگر نخستین دیدارش در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را مقابل یمن برگزار کند، اما امکاناتی که اماراتی‌ها برای تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها فراهم کرده اند مطلوب نیست و همین امر منجر به اعتراض سرمربیان برخی تیم‌ها شد.

رختکن مشترک برای مدعیان اصلی قهرمانی آسیا/ بدعهدی اماراتی‌ها نسبت به تیم ملی فوتبال ایران

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین روز حضور ملی پوشان فوتبال ایران در ابوظبی نسبت به دیر تحویل داده شدن چمدان خودش و برخی بازیکنان از سوی مسئولان فرودگاه دبی شاکی بود، در جریان اظهارات امروزش (جمعه) نکته‌ای را مطرح کرد که نشان دهنده اوج بی سلیقگی اماراتی‌ها در برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است.

کی روش در این اظهارات تاکید کرد زمینی که اکنون تیم ملی ایران در آن تمرین می‌کند در ابتدا قرار بوده تنها به تیم ملی کشورمان تعلق داشته باشد، اما در ادامه مجوز تمرین کردن ژاپنی‌ها هم در آن صادر شده و حتی رختکن این ۲ تیم هم مشترک است.

به هر حال بدعهدی مسئولان AFC و اماراتی نسبت به تیم ملی فوتبال ایران نکته‌ای است که جای بحث دارد، اما این موضوع نباید تمرکز کی روش و شاگردانش را برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا از بین ببرد.

 


بیشتر بخوانید:

رونمایی از اتوبوس تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا + عکس

گزارش تمرین شاگردان کی روش در مجموعه کریکت ابوظبی + تصاویر

حضور ملی پوشان فوتبال در کلاس آنالیز


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ملی پوشان فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار