مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: پس از سه ساعت تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ کرمان، جان یک مصدوم نجات یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان؛ جعفری مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه در عملیات ۳ ساعته تکنیسین‌های اورژانس در ظهر امروز جان یک نفر نجات یافت، گفت:  امروز طی تماس با مرکز پیام ۱۱۵ کرمان مبنی بر سقوط یک کارگر به داخل سیلوی گندم در حال ساخت متعلق به یک کارخانه آرد در شهرک صنعتی خضرا در ارتفاعی حدود ۳۰ متری، سریعا یک دستگاه آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ باغین کرمان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از تلاش  سه ساعته تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی این پایگاه و عبور از یک دریچه باریک، بر بالین مصدومی که دچار شکستگی‌های متعدد شده بود، اقدامات اولیه درمانی جهت نجات جان مصدوم انجام شد.

جعفری بیان داشت: پس از بازشدن یک معبر از سوی گروه امداد نجات هلال احمر، امکان انتقال مصدوم از ارتفاع ۳۰ متری به پایین مهیا شد و مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان منتقل شد.
انتهای پیام/ی

نجات جان مصدومی از داخل سیلوی گندم

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار