دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: دشمن شناسی و داشتن بصیرت دینی و فکری راه مواجهه با دشمنان است.

راه مواجهه با دشمن داشتن بصیرت دینی و فکری استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده درجمع کارکنان قضائی و اداری دادگستری راور گفت: شناخت راه حقیقی و داشتن رهبر دینی و الهی از جمله روش‌های رویارویی با فتنه گران است.

وی افزود: وقتی مرز‌های حق و باطل بهم نزدیک شوند شناخت حقیقت به سختی ممکن می‌شود و لازم است تا رهبری اگاه و دینی ما را در شناسایی راه حق از باطل راهنمایی نماید که بحمد الله کشور از نعمت رهبری الهی و دینی برخوردار می‌باشد.

این مقام قضائی مهمترین راه مبارزه با دشمنان دین و نظام را خشکاندن ریشه فتنه دانست و گفت: نباید در مقابل با فتنه کمر خم کنیم و باید با سعه صدر با سختی‌ها و مشکلات برخورد نماییم.

بلوچ زاده افزود: در شکل گیری فتنه ۸۸ عوامل زیادی دخیل بودند، اما به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین عامل دنیا طلبی خواص بود

وی گفت: یکی از خطر‌های بزرگ جامعه دنیا طلبی خواص است، یعنی مسئولینی که دارای سابقه اجرایی و اجتماعی هستند.
وی افزود: به دنبال برگزاری انتخابات در سال ۸۸ عده‌ای که خودشان پیروز انتخابات نبودند ادعای تقلب رامطرح کردند، اما نتوانستند هیچ دلیلی برای صحت ادعای خود ارائه دهند.

بلوچ زاده افزود: انتخابات برای نظام و انقلاب ما مایه ابرو و افتخار است و عد‌های تلاش کردند تا با توسل به حیله و نیرنگ اصل دین و نظام را زیر سوال برده و کشور را دستخوش نا ارامی و اشوب کنند.

وی گفت: انچه که در جریان این فتنه غیرت دینی مردم را برانگیخت هتک حرمت نسبت به محرم و عاشورا بود و از دیگر عوامل بروز این فتنه نافرمانی و عصیان در برابر رهبر بود.
انتهای پیام/ح

مبارزه بادشمن بصیرت دینی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار