مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی استان به منظور ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: با توجه به فشار‌های اقتصادی امروز استراتژی جدید کمیته امداد تأمین نیاز‌های ضروری مددجویان در بخش درمان، معیشت، مسکن و پرداخت وام‌های ضروری و کارگشایی است.

وی کمک به فعالیت‌های خیر خواهانه، خدمات رسانی بهتر به محرومان و نیازمندان، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، ترویج فریضه زکات، بهبود وضعیت و ارتقای توانمندی خانواده‌های نیازمند با اولویت مناطق محروم را از اهداف این تفاهم نامه مطرح کرد و افزود: ایجاد شور، نشاط و ایمان افزایی، تشریک مساعی در بهره‌مندی از سرمایه اجتماعی، مشارکت‌های مردمی، هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت‌های هر دو نهاد در امر کاهش آلام نیازمندان از دیگر اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

علی فراهانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان نیز گفت: سازمان بسیج سازندگی در ارائه آموزش، عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی، فرهنگ سازی جهت کمک به نیازمندان، ارائه خدمات درمانی در قالب برنامه‌های ویزیت رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی و اجرای برنامه‌های مناسبتی با کمیته امداد همکاری می‌کند.

قابل ذکر است، برای اجرایی و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه منعقد شده کارگروهی متشکل از کارشناسان استانی به سرپرستی مدیران برنامه ریزی هر دو نهاد تشکیل و بر حسن انجام فعالیت‌های اجرایی نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/م

توانمند سازی و ایجاد اشتغال مهم‌ترین اولویت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.