کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی روش به فوتبال ایران بدهکار است، به همین علت می‌خواهد قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به مردم ایران تقدیم کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام ملت های آسیا اظهار کرد: توقع از تیم ملی بالاست اما یکی از امیدهای قهرمانی در جام ملت های آسیاست و نباید احساسی برخورد کنیم. کی روش 8 سال سرمربی تیم ملی است و شناخت خوبی از فوتبال ایران، آسیا و بازیکنان تیم ملی دارد و این موضوع نکته مثبت به شمار می آید. به هر حال کی روش به فوتبال ایران بدهکار است و می خواهد بعد از 8 سال حضور در تیم ملی ایران، قهرمانی در جام ملت های آسیا را به مردم ایران تقدیم کند.

امیدوارم تیم ملی همانند دوره قبل اسیر ضربات پنالتی نشود

او ادامه داد: به هر حال توقع بیش از حدی از تیم ملی نداریم و تیم ملی در بهترین وضعیت قرار دارد و این تیم با این شرایط اقتصادی یک ماه اردوی خارجی برگزار کرد و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال همکاری و حمایت لازم از تیم ملی کردند. همچنین موفقیت تیم به ساق های بازیکنان تیم ملی در زمین مسابقه بستگی دارد و امیدوارم همانند دوره های قبل اسیر ضربات پنالتی نشوند و تمرین پنالتی به خوبی انجام داده باشند.

بازیکنان تیم ملی فقط راه بروند هم به یمن گل می زنند

مظلومی درباره اظهارات کی روش مبنی بر اینکه کره جنوبی، ژاپن و استرالیا مدعی قهرمانی در جام ملت های آسیا هستند و ایران شانسی برای قهرمانی ندارد، گفت: به هر حال تاکنیک های کی روش است و او با وجود اینکه می داند بازی اول با تیم ملی یمن راحت است و بازیکنان راه هم بروند 3، 4 گل به این تیم می زنند اما دیدار با این تیم را سخت توصیف کرده است. سیاست سرمربی تیم ملی این است که از همین الان توقع ها از تیم ملی بالا نرود. به هر حال کی روش خودش هم می داند که تیم ملی یکی از امیدهای قهرمانی است.

عضو کمیته فنی استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی این تیم اظهار کرد: تیم استقلال مدیر دارد و قرار شد مدیرعامل جزئیات نقل و انتقالات را بعد از نهایی شدن اعلام کند. به هر حال فرهاد مجیدی از خانواده استقلال است و علاقمند به کار مربیگری است به همین علت باشگاه تصمیم گرفت که مجیدی را به عنوان دستیار شفر انتخاب کند و امیدوارم بتواند برای استقلال خدمت کند.

کمیته فنی استقلال اعتقاد ویژه ای به مربی ایرانی دارد 

مظلومی درباره نقش کمیته فنی در انتخاب مجیدی به عنوان مربی بیان کرد: کمیته فنی استقلال  جلسات زیادی برگزار می کند و در گذشته هم اعلام کردیم که کادر فنی تیم باید تقویت شود و به مربی ایرانی هم اعتقاد ویژه ای داشتیم. به هر حال دوست داشتیم که یکی از بازیکنان سابق و جوان در کنار تیم باشد تا از تجربیات شفر استفاده کند.

او در پایان درباره اینکه کدامیک از تیم ها در جام ملت های آسیا به عنوان پدیده شناخته می شوند، خاطر نشان کرد: همه تیم های حاضر در این رقابت ها خوب هستند و همه تیم ها توانایی این را دارند تا پدیده این دوره از رقابت ها شوند.


بیشتر بخوانید: 

سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام ملت های آسیا

رونمایی از پیراهن تیم‌های گروه D جام ملت‌های آسیا

رختکن مشترک برای مدعیان اصلی قهرمانی آسیا/ بدعهدی اماراتی‌ها نسبت به تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار