سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما باید حداقل با ۲ مهاجم در جام ملت‌های آسیا بازی کنیم و از همان ابتدا باید قدم اول را برای قهرمانی محکم برداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین در حاشیه بازی تیم‌های منتخب رسانه ورزش و پیشکسوتان سرخابی در مورد تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد.

کار تیم ملی در جام ملت های آسیا سخت است 

پروین درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا بیان کرد: رسانه‌ها به خصوص تلویزیون از ۲ ماه پیش به حمایت از تیم ملی پرداختند و مردم هم از تیم ملی حمایت می‌کنند. البته شما خبرنگاران کار را سخت کردید و واقعا هم تیم ملی کار سختی در جام ملت‌های آسیا دارد. به هر حال امیدوارم تیم ملی بعد از ۴۰ سال با قهرمانی به ایران بازگردد.

تیم ملی نباید فقط در جام ملتهای آسیا کار دفاعی کند  

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی دفاع خوبی دارد و در خط هافبک و حمله هم از بازیکنان خوبی برخوردار است. به نظرم تیم ملی نباید همانند جام جهانی روسیه فقط کار دفاعی کند چرا که تاکنیک تیم‌های حاضر در آسیا به این صورت نیست که همواره تیم ملی بتواند مقابل آن‌ها دفاع کند. ما باید حداقل با ۲ مهاجم در جام ملت‌های آسیا بازی کنیم و از همان ابتدا باید قدم اول را برای قهرمانی محکم برداریم.

تیم ها باید حساب ویژه ای برای تیم ملی قائل شوند 

پروین درباره اظهارات کی روش مبنی بر اینکه تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شانس قهرمانی در آسیا را دارند، بیان کرد: بله حتی تیم ملی قطر هم شانس قهرمانی دارد و ایران نیز جزء ۲، ۳ تیم اول مدعیان قهرمانی است. البته گروهمان در جام ملت‌های آسیا سخت است و اگر می‌خواهیم قهرمان این رقابت‌ها شویم باید همانند ما در جام ملت‌های آسیا در پکن که قدم اول را محکم برداشتیم و تا انتها به سمت قهرمانی پیش رفتیم عمل کنیم. تیم ملی باید در ابتدا با چند گل برابر یمن پیروز شود تا تیم‌های دیگر حساب کار خود را بکنند.


بیشتر بخوانید: 

 سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام ملت های آسیا

رونمایی از پیراهن تیم‌های گروه D جام ملت‌های آسیا

رختکن مشترک برای مدعیان اصلی قهرمانی آسیا/ بدعهدی اماراتی‌ها نسبت به تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار