مرکزی نیکوکاری در طرق کوهسرخ با حضور مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی، مسئولین کاشمر وبخش کوهسرخ و مردم نیک اندیش و خیر این روستا افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در مراسم افتتاح مرکز نیکو کاری ولایت، گفت: مراکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی در خراسان رضوی باید اساس عزت و تولید در کشور باشند و زمینه خودکفا شدن را برای محرومان را فراهم کنند.

حبیب الله آسوده افزود: در این مراکز با رعایت بسیاری از جوانب وبا تاکید بر حفظ کرامت افراد خدمات حمایتی و معیشتی به محرومان و نیازمندان منطقه ارائه می‌شود و کمیته امداد بر فعالیت‌های صورت گرفته نظارت می‌کند.

وی با اعلام ضرورت ایجاد سنت قرض الحسنه در مراکز نیکوکاری گفت: کمیته امداد پانصد میلیون ریال را به عنوان سرمایه اولیه به منظور تشکیل صندوق قرض الحسنه به این مرکز نیکوکاری اختصاص می‌دهد تا این امر با دقت و توجه بیشتری و با سپرده گذاری مردم استمرار پیدا کند و زمینه کار آفرینی، اشتغال زایی و رفع مشکلات مردم فراهم شود.

آسوده با قدردانی از خدمات آستان قدس رضوی و سپاه به مددجویان این نهاد، اعلام کرد: از دو سال گذشته تاکنون علاوه برمشارکت در اشتغال زایی، ۳۰۰ هزار زائر توفیق تشرف و زیارت بارگاه مقدس رضوی را پیدا کردند که در تمام مدت حضور در مشهد از تمام وعده‌های غذای متبرک حضرت بهره‌مند بودند.

وی در ادامه این مراسم گفت: پرداخت هزینه سفر ۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این روستا به مشهد مقدس وزیارت حرم مطهررضوی را نیز ارائه خواهد شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوالقاسم خوش خلق امام جمعه موقت بخش کوهسرخ وروحانی مستقر درروستای طرق، به عنوان مدیرعامل این مرکز که به صورت هیئت امنایی اداره خواهد شد، معرفی گردید

انتهای پیام//م. ص



افتتاح مرکز نیکوکاری در کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار