مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت : حذف دین مهمترین هدف ضد انقلاب است ، اما بصیرت و حضور همیشه در صحنه مردم همواره دشمنان و ایادی استکبار را ناکام گذاشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف امروز در جمع برخی از فعالان سیاسی شهرستان شهرضا با اشاره به حضور شبانه ترامپ در کشور عراق ، اظهار داشت : حضور پنهانی و شبانه رئیس‌جمهور آمریکا و بازدید سرزده از پایگاه نظامیان این کشور در عراق نشان می‌دهد مردم منطقه از آمریکا و سیاست‌های آن متنفر هستند.

وی با بیان این‌که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نشان از شکست سیاست‌های این کشور در سوریه است ، افزود : با وجود شکست‌های پی در پی آمریکا ، برخی از مسئولان از آمریکا و تهدیدهای بی‌اساس رهبران آن می‌ترسند ، در حالی که رهبر معظم انقلاب، افول قدرت سیاسی آمریکا و فروپاشی رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به هزینه‌های میلیاردی آمریکا در کشور عراق بیان کرد : آمریکا هزاران میلیارد دلار در این کشور هزینه کرد اما با وجود این رئیس‌جمهور این کشور به شکست سیاست‌های توسعه‌طلبانه رهبران آن اعتراف می‌کند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان فلسطینی ، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، بزودی شاهد تشکیل حکومت فلسطینی خواهیم بود و دنیا به عظمت و اقتدار جوانان مبارز این کشور پی‌ خواهد برد.

وی با تأکید بر این‌که در دهه‌های اخیر پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب در بسیاری از امور به حقیقت پیوسته و سبب شگفتی جهانیان شده است، تصریح کرد: بسیاری از تحلیلگران داخلی و خارجی در جنگ 33 روزه و یا در زمان بروز اغتشاشات تروریستی در سوریه شکست جبهه‌ مقاومت و بشار اسد را پیش‌بینی می‌کردند، اما رهبر معظم انقلاب به پیروزی مبارزان سوری و شکست رژیم صهیونیستی تأکید کردند و امروز درستی پیش‌بینی مقام معظم رهبری ثابت شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به این‌که پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره تحولات مختلف ناشی از جهان‌بینی الهی و تجربه سال‌ها مدیریت است ، ادامه داد : برای ارایه تحلیل درست از تحولات منطقه و جهان باید باورهای دینی و الهی تقویت شود.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر این‌که بررسی مسائل باید بر اساس اخبار و اطلاعات درست و منطقی باشد ، افزود : برخی افراد بر اساس آنچه از رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب دریافت کرده‌اند ، مسائل را تحلیل می‌کنند و اگر همه تحلیل‌گران و سیاست‌مداران کشور نیز مانند رهبر معظم انقلاب با باورهای دینی و با پیش‌فرض‌های قرآنی به بررسی مسائل می‌پرداختند، شرایط کشور بهتر از امروز بود.

وی با اشاره به فتنه سال 88 ، گفت : سران اصلی فتنه سال 88 رژیم صهیونیستی و آمریکا بودند که با استفاده از برخی عناصر داخلی قصد داشتند به اهداف خود برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با بیان این‌که بصیرت به معنی دشمن‌شناسی دقیق و عمل به‌هنگام است ، اضافه کرد : امروز در کشور برخی افراد و حتی کسانی که ادعای انقلابی بودن دارند، تلاش می‌کنند وقایع سال 88 را به فراموشی سپارند و اقدامات برخی افراد در آن سال را رویدادی ساده تلقی کنند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر این‌که امید آمریکا به برخی عناصر داخلی است که حاضر هستند برای خدمت به سران استکبار، با ولایت فقیه درگیر شوند ، گفت : حذف دین مهمترین هدف ضد انقلاب است ، اما بصیرت و حضور همیشه در صحنه مردم همواره دشمنان و ایادی استکبار را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/م

برخی تلاش می‌کنند فتنه 88 فراموش شود

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.