۱۷۴ طرح به سومین جشنواره ایده سبزکوه در استان چهارمحال و بختیاری ارسال شد.

ارسال ۱۷۴ طرح به سومین جشنواره ایده سبزکوهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ویشتاسب سلیمانیان مدیر مرکز رشد دانشگاه شهرکرد گفت: در فرصت تعیین شده از ۲۷ آبان تا ۳۰ آذر ۹۷ برای شرکت علاقمندان در سومین جشنواره ایده‌های برتر استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «سبزکوه»، ۱۷۴ طرح به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: در دومین دوره این جشنواره، تنها ۲۵ ایده به دبیرخانه واصل شده بود.

سلیمانیان اضافه کرد: ایده‌های ارسالی به این جشنواره با موضوع عمومی «کشاورزی و محیط‌زیست، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی و علوم پزشکی» و موضوع اختصاصی «بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه ملی و فضای مجازی» می‌باشد.

وی، ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی، اصلاح نگرش اقتصاد مقاومتی، شناسایی فن‌آفرینان عرصه‌های علمی و تحقیقاتی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده، برنامه ریزی اصولی و صحیح در حمایت از ایده‌ها و تجاری سازی ایده‌های برتر را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

به گقته سلیمانیان؛ اختتامیه این جشنواره پس از داوری علمی و فنی آثار ارسالی، در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

اولین و دومین جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری، در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به همت مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه شهرکرد و با همکاری و مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف استان برگزار گردید.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/خ

سومین جشنواره ایده سبزکوه چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.