استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برخورد با قیمت‌های نامتعارف در سطح بازار گفت: اقدامات لازم برای کاهش قیمت گوشت و مرغ در استان بوشهر انجام شود.

قیمت گوشت و مرغ در بازار استان بوشهر کاهش یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر قیمت کالا‌ها در بازار گفت: قیمت برخی از کالا‌های مورد نیاز مردم از جمله گوشت و مرغ متعارف نیست و باید اقدامات لازم برای کاهش قیمت‌ها و رضایتمندی مردم صورت گیرد.

استاندار بوشهر خطاب به مسئولان پشتیبانی امور دام و مدیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: نهاده‌های دامی مورد نیاز مرغداران استان را با قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهید تا مرغداران هم بتوانند قیمت مرغ را به گونه‌ای که متعارف باشد پایین بیاورند و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

گراوند خواستار توزیع گوشت گرم، مرغ و تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار شد و تصریح کرد: این اقلام با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و در شهرستان‌ها با قیمت ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با هرگونه افزایش قیمت غیر متعارف در بازار باید برخورد جدی صورت گیرد و دستگاه‌های ذیربط به ویژه تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت و سازمان بازرسی به صورت جدی ورود کنند.

استاندار بوشهر افزود: جلب رضایتمندی مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اولویت کاری خود را رضایت‌مندی مردم قرار دهند و نباید کاری کنیم که مردم آسیب ببینند.

گراوند خواستار افزایش بازرسی‌ها در بازار شد و گفت: گشت‌های مشترک باید افزایش یابد و با گرانفروشان برخورد شود.

استاندار بوشهر خواستار تامین میوه و سایر اقلام مصرفی شب عید شد و تاکید کرد: اداره جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت باید همکاری لازم را برای ذخیره سازی و توزیع میوه و سایر اقلام مصرفی مردم در ایام نوروز داشته باشند و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط هم نهایت همکاری را به عمل آورند.

گراوند در ارتباط با صادرات گوجه کشاورزان استان نیز گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی دقت و حساسیت لازم را داشته باشند که گوجه با کیفیت بالایی صادر شود و بسته‌بندی محصولات نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد تا مورد استقبال کشور‌های هدف نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/م

لزوم برخورد با قیمت‌های نامتعارف در سطح بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.