فرمانده هنگ مرزی جکیگور از کشف ۲۰ تن رب گوجه فرنگی قاچاق از یک دستگاه کامیون در مرز‌های جنوبی استان توسط مرزداران خبرداد.

قاچاقچی کالا ناکام ماند/ کشف ۲۰تن رب گوجه فرنگی در مرز‌های جنوبی سیستان وبلوچستانسرهنگ محمد قربانی فرمانده هنگ مرزی جكيگور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرزداران روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی و علیه قاچاقچیان کالا موفق شدند از خروج ۲۰ تن رب گوجه فرنگی از کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزداران با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود قاچاقچیان، توانستند ضمن توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر قاچاقچی، مقدار ۲۰ تن رب گوجه فرنگی را کشف کنند

سرهنگ قربانی در ادامه تصریح کرد: برابر با ارزیابی کارشناسان، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده هنگ مرزی جکیگور در پایان قاچاق را یکی از لطمات جبران ناپذیر بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه برشمرد و افزود: مرزداران با عزم جدی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق کالا و مواد مخدر، اقدامات گسترده‌ای در سطح مرز‌ها انجام و با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های مداوم در مرز با هرگونه اقدامات غیر قانونی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

جزییات کشف ۲۰تن رب گوجه فرنگی در مرز‌های جنوبی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.