مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری مراسم نشست ادبی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نشست ادبی در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ناصر قره باغی، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه به مناسبت ایام فجر فاطمی بیش از ١٠ عنوان برنامه توسط این اداره در کبودراهنگ برگزار خواهد شد، اظهارداشت: برپایی نمایشگاه روز شمار انقلاب و آثار هنرمندان تجسمی شهرستان یکی از این برنامه‌هاست که از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری شیخ موسی نثری برپا می شود.

وی از برگزاری مراسم جنگ شادی هم خبر داد وافزود: این برنامه از ٢٣ تا ٢٥ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری جوان برگزار خواهد شد.

قره باغی در خصوص برگزاری مراسم نشست ادبی هم در این شهرستان خاطر نشان کرد:  این برنامه با محوریت امام(ره) و انقلاب اسلامی با حضور شاعران، ادبیان و علاقمندان به شعر و ادب شهرستان ٢١ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ برگزاری مراسم سوگواره و محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی، اجرای نمایش صحنه ای، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری مراسم جشن انقلاب و... از دیگر برنامه‌های عنوان کرد که به مناسبت دهه فجر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

 

 برگزاری نشست ادبی در کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار