مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: زمستان به جای تهدید، فرصتی برای رونق گردشگری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز تصریح کرد: اردبیل به عنوان آلپ ایران زمین و پایتخت برف کشور شناخته می‌شود و زمستان آن به مانند سایر فصول زیبا و دیدنی است.

وی افزود: امسال به منظور تغییر دیدگاه حاکم و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های استان در رونق گردشگری زمستانی طرح زمستان بیدار مطرح شد و اداره کل نیز برای سه ماه زمستان برنامه‌های شاد و مفرح پیش بینی کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: در مقابل برای تغییر دیدگاه حاکم لازم است دستگاه‌های اجرایی همچون هواشناسی، راهداری، پلیس راه، دانشگاه ها، ورزش وجوانان، هلال احمر، فرمانداری‌ها و علوم پزشکی با برنامه‌های این اداره کل همکاری داشته باشند.

فلاحی با ذکر مثالی به ضرورت انعکاس به موقع رویداد‌های هواشناسی و تبیین زیبایی‌های زمستان اردبیل در کنار آن تاکید کرد و گفت: نباید مجموع اقدامات دستگاه‌ها منجر به بی انگیزی مسافران جهت مراجعه به اردبیل شود.

وی افزود: گردشگری در اردبیل به عنوان محور توسعه اقتصادی دیده شده است و بدون توجه به شش ماهه دوم سال این مهم محقق نخواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: در تحقق شعار زمستان بیدار تمامی دستگاه‌ها باید پای کار بوده و نسبت به جذب گردشگر در حیطه اختیارات خود اقدام کنند.


انتهای پیام/ح

اردبیل به عنوان آلپ ایران زمین و پایتخت برف کشور شناخته می‌شود

برچسب ها: گردشگری ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.