مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار تدوین تقویم گردشگری این استان با همکاری مجموعه‌های علمی و دانشگاه‌ها شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: دانشگاه ها می توانند در تدوین تقویم گردشگری استان برای ماه های مختلف سال مشارکت داشته باشند.

وی به ضرورت مخاطب شناسی در توسعه گردشگری و اجرای برنامه ها تاکید کرد و افزود: تقویم گردشگری که مجموعه رویدادهای متنوع گردشگری است بر اساس جاذبه های گردشگری استان و توانمندی هر منطقه تعریف می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: همچنین اداره کل آماده حمایت از پایان نامه های  دانشجویی است و انتظار می رود در خصوص موضوعات اداره کل متناسب با نیاز استان نظرات خود را اعلام کند.

فلاحی ادامه داد: با توجه به اینکه اردبیل پایلوت طرح های گردشگری است مشارکت دانشگاه ها در طرح های علمی می تواند منجر به تعریف رویدادهای جدید و متنوع باشد که به عنوان الگو در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی به ضرورت مشارکت دانشگاه در تبلیغ و معرفی جاذبه ها نیز تاکید کرد و گفت: در تولید محتوا به ویژه در بستر وب و اینترنت لازم است مراکز علمی یاریگر ما باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواستار مشارکت دانشگاه ها در برنامه های آموزشی شد و افزود: فرهنگ گردشگر پذیری در استان مطلوب نیست و ما نیازمند ارتقا آموزش ها هستیم.

فلاحی به ضرورت تهیه طرح جامع گردشگری استان اردبیل نیز تاکید کرد و افزود: در عین حال در احصا آمار گردشگران ما نیازمند همکاری دانشگاه هستیم.

انتهای پیام/ع

تدوین تقویم گردشگری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.