سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان در فراخوانی از مردم خواست عکس‌ها و اسناد دوران انقلاب اسلامی خود را برای آرشیو ملی به این سازمان اهدا کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ژاله حساس خواه، مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان با تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، در فراخوانی از مردم گیلان خواست، عکس‌ها و اسناد مربوط به دوران انقلاب اسلامی را که شخصا نگهداری می‌کنند، برای حفظ و نگهداری بهتر در آرشیو ملی، به دبیرخانه اسناد اهدایی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مدیریت استان گیلان ارسال کنند.

وی گفت: گیلانیان همواره در راستای غنی سازی آرشیو ملی استان یار و همراه سازمان اسناد و کتابخانه ملی بوده اند و استقبال چشمگیر از پویش اهداء اسناد تاریخی احیاء هویت ملی گواه این ادعا است.

مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان، با اشاره به اینکه این فراخوان به صورت سراسری در کشور اجرا می‌شود، افزود: به اسناد برگزیده در مراسم روز اسناد ملی، جایزه نفیس اهدا خواهد شد.

ژاله حساس خواه تصریح کرد: مردم استان گیلان می‌توانند عکس‌ها و اسناد خود را به نشانی دبیرخانه اسناد اهدایی به نشانی رشت فلکه گاز، بلوار نامجو بن بست دانشگاه، سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان ارسال کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۳۶۲۰۶۴ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

عکس و اسناد انقلاب اسلامی آرشیو می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.