سردار نقدی در دیدار با شیبانی:

انقلاب اسلامی به الگویی برای همه جهانیان مبدل شده است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با شیبانی گفت: انقلاب اسلامی به الگویی برای همه جهانیان مبدل شده است.

انقلاب اسلامی به الگویی برای جهانیان مبدل شده استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک‌گویی چهل سال انقلاب کبیر اسلامی با یاران باوفای امام خمینی (ره) به دیدار سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عباس شیبانی اختصاص داشت.

 سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: در حالیکه دشمن برنامه ریزی کرده بود تا انقلاب بیشتر از یک هفته دوام نیاورد، انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسید.

وی افزود: انقلاب با حفظ همه اصول خود چهار دهه از عمر خود را پشت سر می‌گذارد و این افتخاری برای ملت ایران است که توانسته اند در طول این سال‌ها مقاومت کنند و امروز به الگویی برای جهانیان مبدل شوند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف ارائه کرده است و اکنون که قریب به چهل هفته را برگزار کرده است، سلسله دیدار‌هایی با یاران با وفای امام خمینی (ره) را تدارک دیده است.

سردار نقدی تاکید کرد: در این دیدار خدمت شما رسیده‌ایم تا چهل سالگی انقلاب اسلامی را به شما تبریک بگوییم. دعا کنید نسل‌های پی‌در پی انقلاب اسلامی همین مسیری را که شما رفته و خط آن را گم نکرده‌اید، حفظ کنند و پرچم را دست صاحب اصلی خود حضرت حجت ابن الحسن (عج) برسانند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه خاطرنشان کرد: امروز همه ما مدیون شهدایی هستیم که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه کردند، اما شیرینی جامعه اسلامی و آزادی و استقلال را نچشیدند. ما مدیون همسران انقلابیون هستیم که همه سختی‌ها و زندان‌های مردان خود را تحمل کرده، اما ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیامدند.

شایان ذکر است در این دیدار  لوح یادبود چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی سردار نقدی به عباس شیبانی وزیر اسبق کشاورزی و نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار