دبیر اجرایی کنفرانس تربیت دینی ادیان ابراهیمى گفت: اولین کنفرانس تربیت دینی ادیان ابراهیمى در اسفند ماه سال جاری در مشهد برگزار می شود.

اولین کنفرانس تربیت دینی ادیان ابراهیمی در مشهد برگزار می شودعلی سروری مجد دبیر اجرایی کنفرانس تربیت دینی ادیان ابراهیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: اولین کنفرانس تربیت دینی ادیان ابراهیمى در اسفند ٩٧ برگزار می شود که پیش نشستی در ١٩و٢٠ دی ماه برگزار می شود.

وى در ارتباط با محور‌های اصلی کنفرانس افزود: مبانی دینی ادیان ابراهیمی، مسائل تربیتی، تجارب تربیت دینی در دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و مراکز علمی پژوهشی تربیت دینی ادیان از جمله محور‌های کنفرانس می‌باشد.

سروری گفت: محور ویژه که در این کنفرانس قرار دادیم تربیت دینی در معارف رضوی است که در اختیار معتقدان عموم ادیان ابراهیمی می باشد که میتوانند دستاورد‌های پژوهشی خود را ارائه دهند.

دبیر اجرایی کنفرانس تربیت دینی ادیان ابراهیمی اظهار داشت: این کنفرانس در دو روز برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت تا ٢٠ بهمن ماه مقالات خود را ارسال نمایند .
 
انتهای پیام//ا. آ
 

برگزاری اولین کنفرانس تربیت دینی ادیان ابراهیمی  با محوریت تربیت دینی در معارف رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار