مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

مرغ گرم تنظیم بازار با اولویت حاشیه شهر و مناطق محروم توزیع می‌شود/برخورد با عرضه مرغ با نرخ نامتعارف

مرغ گرم تنظیم بازار با اولویت حاشیه شهر و مناطق محروم توزیع می‌شود/برخورد با عرضه مرغ با نرخ نامتعارفمدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مرغ گرم با نرخ هر کیلو ۹۸ هزار ریال با اولویت حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم در سطح استان توزیع می‌شود.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تنطیم بازار استان گفت: مقرر شد، در قالب زنجیره‌های تولید مرغ گوشتی، تعاونی‌ها و اتحادیه‌های مرغداری؛ گوشت مرغ با نرخ ۹۸ هزار ریال در سطح استان توزیع شود که در گام نخست در ۲۵ نقطه حاشیه شهر مشهد عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: عصر امروز این ۲۵ نقطه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین برنامه ریزی شده تا با همکاری نیروی انتظامی از خروج غیر مجاز و بدون مجوز مرغ از استان جلوگیری و با متخلفان به شدت برخورد شود.

رسولیان از دیگر مصوبات جلسه امروز را برخورد جدی با فروشندگان گوشت مرغ با قیمت‌های نامتعارف در بازار عنوان کرد و افزود: برای این افراد پرونده تعزیراتی تشکیل و برخورد می‌شود.

وی با اشاره به واردات جوجه یک روزه به قیمت پایین به کشور تصریح کرد: همین امر موجب شده قیمت جوجه یک روزه در بازار ۱۰ کاهش یافته که منجر به افزایش جوجه ریزی می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در آذرماه میزان جوجه ریزی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ هزار قطعه افزایش یافته که امید است، تولید گوشت مرغ افزایش یافته و شاهد کاهش قیمت آن در بازار باشیم.

به گفته رسولیان، هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۰۰ هزار قطعه مرغ در استان کشتار و گوشت آن روانه بازار می‌شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

قیمت جوجه یک روزه در بازار ۱۰ کاهش یافته است

برچسب ها: استانداری ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن م
۱۶:۲۳ ۱۷ دی ۱۳۹۷
چرا قیمت مرغ را دورغ به مردم اعلام می کنید در شهرستانهای مرغ منجمد کیلوی 148000می باشد بعد شما چطور مرغ منجمد 9800اعلام کردید از کجا آوردید