مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

صنعت جواهرسازی، باکمترین هزینه یک صنعت ارز آور است/۲۰ درصد جواهرسازان کشور را در استان داریم

صنعت جواهرسازی، باکمترین هزینه یک صنعت ارز آور است/۲۰ درصد جواهرسازان کشور را در استان داریممدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: صنعت جواهر هم ارز آوری دارد و هم با کمترین هزینه می‌تواند اشتغال ایجاد کند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در مراسم افتتاح نخستین کارگاه طراحی طلا و جواهر در شهرک صنعتی توس در جمع خبرنگاران گفت: آموزش نیرو‌های جوان برای طراحی و ایجاد کسب و کار در این مرکز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: توسعه این مدرسه را در دستور کار داریم تا یک طراح جواهر با نرم افزار‌های مربوطه آشنا شود، با آموزش جواهرسازی، صنعت جواهرات ما توسعه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان گفت: در ادامه می خواهیم بحث گوهرسنگ‌ها را گسترش دهیم و در مورد نقره هم گسترش در حال انجام شدن است که دستاورد مدل خوشه‌ای ست که از چندسال پیش در مدل توسعه قرار گرفت.

مهدی زاده با بیان اینکه ۲۰ درصد جواهرسازان کشور را ما در استان داریم، افزود: امیدواریم با توسعه این صنعت به ارز آوری برسانیم و جلوی واردات را هم بگیریم.

انتهای پیام// ف.ح


  بحث گوهرسنگ‌ها را گسترش می دهیم

برچسب ها: نرخ طلا و ارز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار