آئین تجلیل از مدال آوران اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور با حضور استاندار کردستان، مسئولین وزارت ورزش و جوانان و جامعه ورزش استان در سنندج برگزار شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم تجلیل از مدال آوران اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور با حضور استاندار کردستان، مسئولین وزارت ورزش و جوانان و جامعه ورزش استان روز دوشنبه ۱۷ دی ماه برگزاری در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد.

در این مراسم ورزشکاران مدال آور در اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور که ۳۰ آبان تا ۹ آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد و طی آن استان کردستان با کسب ۷۱ مدال جایگاه ۱۰ کشور را بدست آورد، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

ورزشکاران کردستانی در این دوره از المپیاد ۲۰ نشان طلا، ۲۳ نقره و ۲۸ نشان برنز را کسب کردند که ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی با ۱۷ مدال رکورد دار بیشترین کسب مدال در استان کردستان است.

در این مراسم، به مدال آورانی که نشان طلا را کسب کرده بودند جایزه ۱۰ میلیون ریالی، نقره هفت میلیون ریال و برنز پنج میلیون ریال اهداء شد.

آئین تجلیل از مدال آوران نخستین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور روز دوشنبه ۱۷ دی ماه در سالن آمفی تئاتر پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

 آئین تجلیل از مدال آوران اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.