معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۸ میلیارد ریال اعتبار برای بیمه‌های خدمات درمانی و ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان کمیته امداد استان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۸ میلیارد ریال اعتبار برای بیمه خدمات درمانی ، فرانشیز بیماران ، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بیمه‌های اجتماعی مددجویان کمیته امداد استان هزینه شد.

وی افزود: هم اکنون هزار و ۲۰۰ بیمار صعب العلاج ، خاص و زمین گیر هم از خدمات درمانی کمیته امداد برخوردارند و از کمک‌های موردی بهره مند می‌شوند.

خوجانی کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال را از دیگر شاخص‌های درمانی هزینه شده برشمرد و گفت: تاکنون افزون بر دو هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه در استان شناسایی و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد استان در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر از بیمه خدمات درمانی و ۳۰ هزار و ۷۸۴ نفر از روستاییان زیرپوشش هم از بیمه‌های مکمل برخوردار هستند.

انتهای پیام / ب

ارائه خدمات درمانی به مددجویان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.