از ابتدای سال جاری تاکنون مجموع ۲۶۰ مورد تخلف ثبت شده که دراین راستا ۳۴۵ نفرمتخلف شکار و صید به مراجع قضایی معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با تشریح عملکرد ۹ ماهه نخست یگان حفاظت محیط زیست استان در سال جاری گفت: با وجود مشکلاتی مانند کمبود نیرو، خودرو، گستردگی استان، پراکندگی مناطق، تراکم وظایف، عمکرد یگان حفاظت محیط زیست استان در ۹ ماهه نخست امسال مناسب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی، کنترل و نظارت حداکثری در کنار وظایف و مسئولیت‌های ذاتی محیط زیست، اولویت برنامه‌های امسال است.

مدیرکل حفاظت محیطزیست کهگیلویه وبویراحمد مشکلات را مانع انجام ندادن وظایف ندانست و ضمن اعتقاد به وجود مشکلات بزرگ در کنار کار‌های بزرگ گفت: اگر هدف انجام دادن کار‌های بزرگ باشد قطعا" با مشکلات بزرگی روبه رو خواهیم شد و مهم آن است که با تدبیر و مدیریت صحیح، با برنامه ریزی مناسب و با کمترین امکانان بزرگترین کار‌ها را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد توانست در ۹ ماهه نخست جاری ۳۴۵ نفر متخلف شکار و صید را دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی نماید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد افزود: در حوزه صید غیر مجاز آبزیان یک هزار و ۸۷۵ قطعه ماهی صید شده از متخلفین کشف که متخلفین به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

جعفزی نژاد متخلفین معرفی شده به مراجع قضایی در حوزه شکار غیر مجاز پرندگان و پستانداران را ۲۵۵ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۷ نفر به خاطر شکار پستانداران , ۲۰۸ مورد بخاطر شکار غیر مجاز پرندگان بوده است و همچنین در این راستا ۷۹ مورد نیز بخاطر زنده گیری پرندگان دستگیر شده اند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سلاح جنگی مجاز و غیر مجاز کشف شده را ۱۰۲ قبضه دانست و گفت: از این تعداد ۱۸ قبضه سلاح غیر مجاز , ۸۴ قبضه ساچمه زنی مجاز، ونیز ۲ قبضه تفنگ بادی کشف و ضبط شده اند.

انتهای پیام/غ

کشف ۱۰۲سلاح جنگی مجاز و غیر مجاز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.