مدیر حوزه هنری دزفول از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی ادبیات پایداری پایداری با حضور اساتید برجسته کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا مهدویان پور، مدیر حوزه هنری دزفول گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی و فنی آثار و تولیدات در ماه‌های پایانی سال جاری نخستین کارگاه تخصصی ادبیات پایداری با حضور اساتید برجسته کشور در دزفول برگزار شود.

وی افزود: با توجه به رسالت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری در ثبت، جمع آوری و تولید آثار مربوط به دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین پرورش و سرمایه گذاری نیروی انسانی متعهد، کارآمد و موثر آماده همکاری با علاقه مندان، نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان فعال در این زمینه هستیم.

مهدویان پور عنوان کرد: اگر پژوهشگران و نویسندگان شمال خوزستان در بخش ادبیات پایداری آثاری را نگارش و جمع آوری کرده اند و یا در دست اقدام دارند با مراجعه به دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری دفتر دزفول از حمایت‌های این دفتر برای انتشار آثار برخوردار شوند.

مدیر حوزه هنری دزفول بیان داشت: از نویسندگان و پژوهشگران فعال شهر‌های دزفول، شوش، اندیمشک و گتوند تقاضا می‌شود نسبت به ثبت نام در حوزه هنری دزفول اقدام کنند.

انتهای پیام/م

دعوت از نویسندگان برای خلق آثار فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.