اخبار ورزشی از تیراندازی و کاراته را در روز سه شنبه ۱۸ دی ماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز سه شنبه شاهد خبر‌هایی، از برگزاری پنجمین یادواره جهان پهلوان تختی در بوئین زهرا، اعزام کماندار آبیکی به رقابت‌های فرانسه و دعوت کاراته کا‌های قزوینی به سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان هستید.

کماندار آبیکی راهی جام جهانی فرانسه می‌شود

اسماعیل عبادی و احمد اکبری از آبیک به سومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان فراخوانده شدند، این اردو در سایت تیراندازی با کمان آزادی تهران تا هفتم بهمن ماه برپا خواهد بود.

مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۳۰ دی تا دوم بهمن در فرانسه برگزار می‌شود و اسماعیل عبادی در ترکیب تیم پتروکیمیاگرراد به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

همچنین مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن ۱۹ و ۲۰ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود و تیم پتروکیمیاگرراد در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

کاراته کا‌های قزوینی به سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد

سومین اردوی تیم ملی برای حضور در اولین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ در پاریس فرانسه در حالی از ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود که نام بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری کاراته کا‌های قزوینی در بین دعوت شدگان به چشم می‌خورد.

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان پاریس فرانسه در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت.

لیگ جهانی کاراته وان فرانسه ۵ تا ۷ بهمن ماه در پاریس برگزار می‌شود.

پنجمین یادواره جهان پهلوان تختی در شهرستان بویین زهرا برگزار شد

همزمان با ۱۷ دی ماه سالروز در گذشت جهان پهلوان تختی مراسم گرامیداشت جهان بهلوان تختی باحضور بزرگان؛ پیشکسوتان و همدوره‌های جهان بهلوان در بویین زهرا برگزار شد.

پنجمین یادواره جهان پهلوان تختی، با تقدیر از محمد مهدی یعقوبی قهرمان المپیک و جهان، ابراهیم جوادی قهرمان المپیک و جهان و محمد مشهدی آقایی قهرمان ارزنده کشتی ایران و جهان و زحمتکشان ورزش بوئین زهرا برگزار شد.

غلامرضا تختی پس از وقوع زلزله بوئین زهرا در سال ۱۳۴۱ در حرکتی به بازار تهران رفت و با جمع آوری کمک‌های مردمی به یاری زلزله زدگان بویین زهرا شتافت.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار