فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز از افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سیار حضرت زینب (س) در منطقه محروم محله سعدی خبر داد.

افتتاح درمانگاه تخصصی سیار در منطقه محروم شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: خدمت‌رسانی بهداشتی درمانی به طبقات محروم و کم درآمد در مناطق محروم کشور از اهداف عالیه نظام است.

وی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های سلامت در مناطق مختلف کشور را ارتقا داد، افزود: اعزام تیم های تخصصی و فوق تخصصی به مناطق مختلف کشور به فرهنگ تبدیل شده و نسبت به انجام این مهم پزشکان زیادی استقبال می کنند.

خسروانی ادامه داد: در این راستا درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت زینب(س) توسط قرارگاه فرهنگی و محرومیت زدایی شهید اسکندری در مدرسه گلستان واقع در محله گودگِل کنان شهرک سعدی در روز جمعه، ۲۱ دی‌ماه  از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه ۱۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه ویزیت رایگان ارائه خواهند کرد، گفت: پزشکان جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، پوست، کلیه و غیره در درمانگاه تخصصی حضرت زینب(س) خدمت‌رسانی خواهد کرد.

خسروانی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود ۶۰۰ نفر ویزیت رایگان شوند.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات درمانی در منطقه محروم شیراز

برچسب ها: سپاه ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار