استاندار اردبیل گفت: برای تکمیل اورژانس اجتماعی اردبیل 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از از پروژه های در حال اجرای سازمان بهزیستی استان اردبیل افزود: ساختمان اورژانس دو سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده است و این مجموعه نیز برای تکمیل به 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با همکاری مرکز اورژانس اجتماعی کشور و استانداری و اداره کل بهزیستی انجام می شود.

وی تصریح کرد: با اتمام این مرکز آموزش های اجتماعی استان اردبیل در این محل انجام می شود.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از پروژه های مرکز نگهداری معلولان حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: یکی از این پروژه ها مرکز نگهداری معلولان حضرت ابوالفضل (ع) است که با همکاری خیران اجرا شده و یک ششم این مرکز به بهره برداری رسیده است.

بهنام جو اظهار کرد: در حال حاضر 100 نفر از معلولان در این مرکز بستری هستند که با تکمیل آن ظرفیت پذیرش 400 معلول در این مجموعه وجود دارد.

وی بیان کرد: پایگاه اجتماعی محلات یکی دیگر از مراکز تحت پوشش بهزیستی است که جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در این مرکز به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند.

استاندار اردبیل گفت: دراین پایگاه اقداماتی چون پیشگیری اولیه از اعتیاد ، توانمندی خانواده ها و آموزش های پیش از ازدواج ارائه می شود.

بهنام جو ادامه داد: در این خصوص نیز مرکز وسیع تری در محله ایران آباد ایجاد می شود و در این مرکز کلیه خانوارهای منطقه که شامل 600 خانوار می شود در این مجموعه تحت پوشش آموزش ها و حمایت های اجتماعی قرار می گیرد.

وی گفت: در این خصوص لازم است شناخت های ابتدایی از منطقه و سطح خانواده های ساکن منطقه انجام شده و اقدامات بعدی عملیاتی شود.

انتهای پیام/ح

افزایش ظرفیت مرکز نگهداری معلولان در اردبیل

برچسب ها: بهزیستی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.