مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از سازش ۱۵ درصدی پرونده‌های طلاق ارجاعی به مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی خبر داد .

ب‍ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از سازش ۱۵ درصدی پرونده‌های طلاق ارجاعی به مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی با استفاده از ظرفیت مددکاران و مشاوران متخصص و مجرب خبر داد.

وی با اشاره به ثبت ۱۷۷۴ فقره تقاضای طلاق در سامانه تصمیم مرکز جامع مراقبت از خانواده، گفت : ۹۱۱ فقره تقاضا زوجین برای طلاق توافقی و ۸۶۳ مورد نیز تقاضای یک طرفه که بیشتر از سوی زوجه به ثبت رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از تعداد تقاضای طلاق ثبت شده در سامانه تصمیم ۱۱۳۳ فقره بررسی و ۶۴۱ تقاضا نیز در دست اقدام است.

این مسئول بیان داشت: با راه اندازی سامانه تصمیم و طی تفاهم نامه بهزیستی با دادگستری در خواست‌های زوجین متقاضی طلاق ابتدا در مرکز جامع مراقبت از خانواده ثبت و بررسی و پس از ارجاع به مراکز مشاوره مورد تایید دو نهاد پیگیری خواهد شد.

قادری یادآور شد: مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی واقع در کرمانشاه، میدان نفت، بلوار زن، بلوار بهزیستی، ساختمان شماره ۲ اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به منظور کاهش طلاق و پیشگیری از این آسیب اجتماعی مردادماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

سازش پرونده‌های طلاق ارجاعی به مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی با استفاده از ظرفیت مددکاران و مشاوران

 

برچسب ها: طلاق ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.