بخشدار نوق از تکمیل پروژه جاده بافق- نوق در آینده نزدیک خبر داد وگفت: برای اتصال بافق به کرمان از راه نوق فقط ۶ کیلومتر دیگر مانده که باید به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، ابراهیمی بخشدار نوق در دیدار با فرماندار بافق با اشاره به پروژه جاده بافق- نوق گفت: از سال گذشته تا کنون حدود ۲۰ کیلومتر از این مسیر آماده سازی و آسفالت شده و از ۸ کیلومتر باقیمانده نیز زیرسازی ۲ کیلومتر آن تکمیل و آسفالت شده و تلاش داریم تا کار ۶ کیلومتر دیگر را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم.

همچنین رفسنجانی رئیس شورای بخش نوق به روابط تاریخی بافق و رفسنجان اشاره کرد و افزود: با یک همت جمعی و همیاری اهالی الهیه و جوادیه فلاح سعی داریم به پیمانکار در اتمام این پروژه کمک کنیم و از فرماندار خواستاریم که به هر طریقی جهت اتمام آن مساعدت نمایند تا پرونده این پروژه ۲۰ ساله بسته شود.

فرماندار بافق نیز ضمن تشکر از حضور بخشدار و نمایندگان اهالی بخش نوق در فرمانداری بافق به دید مثبت مردم بافق به اهالی رفسنجان و کرمان اشاره کرد و ضمن ارائه گزارشی از پیگیری‌های قبلی، در خصوص مساعدت جهت تکمیل این جاده که از مطالبات جدی مردم و مجموعه مسئولان شهرستان بافق نیز هست، قول مساعدت داد.


انتهای پیام/ ا

6 کیلومتر تا اتصال بافق به کرمان از راه نوق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار