تیم ملی فوتبال امارات در حالی مقابل هند به میدان رفت که باز هم هوادران این تیم نتوانستند ظرفیت ورزشگاه را به عنوان میزبان رقابت های جام ملت های آسیا تکمیل کنند.

اماراتی ها همچنان ناکام در جذب تماشاگر !به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی فوتبال امارات و هند امشب از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در دومین دیدار امروز گروه نخست رقابت های جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. 

دو تیم با شرایط متفاوتی پا به میدان گذاشتند . هندی ها در نخستین بزی خود با 4 گل تایلند را شکست داده بودند و اماراتی ها هم در نخستین دیدار خود مقابل بحرین به تساوی رسیده بودند. 

نکته جالب در این بازی اما  تکمیل نشده ظرفیت ورزشگاه بود ! ورزشگاه شیخ زاید اسپورت دارای ظرفیت 43 هزار نفره است اما تنها نزدیک به 30 هزار هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده اند که 2 هزار نفر آن ها را هندی ها تشکیل می دهند. 

البته این نخستین بار نیست که در امارات و برای یک بازی فوتبال چنین اتفاقی رخ می دهد. پیش از این و در بازی افتتاحیه این رقابت ها که میان دو تیم امارات و هند برگزار شد تعداد زیادی از صندلی ها خالی بود. 


بیشتر بخوانید:

غیبت گلزن اماراتی ها مقابل هندوستان

امارات ۱ - ۱ بحرین / فرار میزبان از شکست در افتتاحیه با پنالتی سختگیرانه دقایق پایانی

جام ملت های آسیا افتتاح شد

امارات- بحرین/ سرخ‌های آسیا در مقابل میزبان رنگ پریده!


انتهای پیام / 

ورزشگاه زاید اسپورت پر نشد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار