امام جمعه ماکو گفت:بی حجابی بزرگترین حربه دشمن برای دین زدایی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو در خطبه های این هفته شهرستان گفت:مبارزه با حجاب و عفاف دختران و زنان مسلمان در قرون اخیر در صدر برنامه‌های استعمار گران غربی و دولت‌های دست نشانده غرب بوده است.
 
وی ادامه داد:معماران فرهنگ فساد و تباهی برای زیر سلطه قرار دادن مسلمانان، ابتدا به مقابله با حجاب و عفاف زنان پرداختند و زمینه را برای اشاعه فساد و فحشا و بی‌بند و باری فراهم ساختند.
 

امام جمعه ماکو افزود:سپس با استفاده از زر و زور و تزویر بر آن‌ها هجوم آوردند و زمام تمام امور فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور‌ها را به دست گرفتند و همه منابع مادی و معنوی آن‌ها را تاراج نمودند.

وی افزود:در ایران نیز رضاخان عامل دست نشانده غرب، مأمور مبارزه با حجاب و عفاف شد و در هفدهم دی ماه سال ۱۳۱۴ فرمان کشف حجاب را صادر کرد.

 امام جمعه ماکو افزود:امروز نیز دشمن سعی می‌کند از طریق شکبه‌های ماهواره‌ای، فضای مجاز و شبکه‌های اجتماعی حجاب و عفاف را از زنان دختران ما بگیرید، و از این طریق بتواند به فرهنگ دینی و نظام اسلامی ضربه وارد کند.

وی افزود:مقام معظم رهبری از این هجمه‌ی دشمن با عناوین مختلفی یاد می‌کند. گا‌ها معظم له از این هجمه‌ی دشمن به تهاجم فرهنگی و گا‌ها به ناتوی فرهنگی و در نهایت از آن به عنوان جنگ نرم یاد نمودند.

وی ادامه داد:امروز همه‌ی ما در مقابل این بدحجابی و بی‌حجابی و بی‌عفتی و بی‌بندباری مسئول هستیم. متأسفانه فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ی اسلامی مغفول مانده است. یقینا مسئولین، مردم، همه و همه، جزای این بی‌توجهی به این فریضه‌ی الهی را خواهند دید.

پرتاب ماهواره توسط ایران و عصبانیت آمریکا و شرکای اروپایی آن

حجت الاسلام  هاشمی گفت: قرار است در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب، سه ماهواره جدید ایرانی به فضا پرتاب شوند. این رویداد، از حالا موجب شده تا آمریکایی‏ها عصبانی شده و چنین ادعا کنند که این اقدام، قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.