امام جمعه کرمانشاه گفت: رسیدن ایران به ۴۰ سالگی نشان از بلوغ و شکوفایی سیاسی و همچنین زنده ماندن انقلاب است.

۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران نشان از شکوفایی است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   آیت الله مصطفی علما  امام جمعه کرمانشاه  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: همان‌طور که امیرالمومنین علی (ع) می‌فرماید بهترین توشه برای آینده تقوا است که عزت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان ضعف دستگاه محاسباتی آمریکایی‌ها را گوشزد کرد که تا امروز همه محاسبات آن‌ها بی نتیجه بوده است.

وی با تصریح اینکه امروز به برکت فریاد مرگ بر آمریکا ملت ایران، در تمام کشور‌های دنیا این شعار زنده شده است و سرمنشاء آن ایران است و رسیدن ایران به چهل سالگی را بلوغ و شکوفایی سیاسی و زنده ماندن انقلاب عنوان کرد.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: اولویت کار دولت را توجه به معیشت مردم دانست و در این خصوص خطاب به مسئولین گفت: نباید کاری کنید که سفره مردم کمرنگ شودتحریم‌ها باید وسیله‌ای برای شکوفایی و تبدیل تهدید به فرصت‌ها باشد  .

 رهبر انقلاب نسبت به وارد کردن جوانان به میدان کار و تجربه تاکید کرد و از مسئولین اجرایی خواست که زمینه را برای فعالیت جوانان آماده کنند.

 

انتهای پیام/ز

تحریم‌ها باید وسیله‌ای برای شکوفایی و تبدیل تهدید به فرصت‌ها باشد

برچسب ها: نماز جمعه ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.