جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا به ثمر رسید و با خون شهدا تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران کشور در یادواره سرداران، فرماندهان، شهدای گمنام و ۶۳۸ شهید والامقام شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا به ثمر رسید و با خون شهدا تثبیت شد و ما ادامه دهنده راه این شهدای والامقام هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب افزود: عزت امروز ایران اسلامی را مدیون جوانانی هستیم که با نثار جان خود این انقلاب را به ثمر رساندند و از آن در برابر دشمنان دفاع کردند.
وی گفت: باید به وصیت‌های شهدا عمل کرد و شهدا همواره در وصیت نامه‌های خود به پیروی از ولایت فقیه تاکید داشتند تا جامعه با یکپارچکی و وحدت به عزت و افتخار دست یابد.
مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورهمچنین به دیدار رهبری با جمعی از علما و مدیران حوزه علمیه قم اشاره کرد و افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه باید پیشتاز اسلام باشد وانقلابی‌گری در حوزه کمرنگ نشود.

انتهای پیام/آ

خون شهدا ثمر بخش در جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.