نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات تجهیز کارگاه طرح تولید کاغذ از سنگ الیگودرز خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل پودر کربنات کلسیم به کاغذ یا همان کاغذ از سنگ در الیگودرز با توجه به رایزنی‌های بسیار زیاد انجام شده در طول دو سال گذشته عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا با تلاش صورت گرفته تمامی مجوز‌های مورد نیاز برای احداث کارخانه اخذ شده و این کارخانه توسط ایمیدرو وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعتبارات تماما دولتی در الیگودرز احداث خواهد شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه پیمانکار طرح انتخاب شده است، افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اکنون پیمانکار در حال تجهیز کارگاه بوده و امیدواریم بتوان هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن را آغاز کرد.

خدابخشی اظهار داشت: در احداث این طرح بسیار مهم از تکنولوژی‌های برتر دنیا استفاده خواهد شد و مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته باید طرح در مدت زمان ۱۸ ماه تکمیل و بهره‌برداری برسد.

وی گفت: البته در تلاش هستیم تا مدت زمان بهره‌برداری از طرح را کاهش دهیم، نکته قابل تکیه در این طرح این است که طرح با اعتبارات دولتی احداث خواهد شد.

انتهای پیام/م

عملیات تجهیز کارگاه کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز آغاز شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.